Powered By Blogger

Wednesday 8 May 2013

cosmoderm reallyy OHSEM yawww!!!

Salam,

"mencari yang HALAL itu fardu bagi muslim"


Alhamdulillah...

kena usaha...
produk nie dah lama aku guna...
salam perkenalan Cosmoderm bermula wit Miss Vicky di Alamanda...
*org bkn muslim tlg promote brg Halal
teruja kan..bila tanya kenapa...
katanya "balang ada tanda halal JAKIM manyak bagus ooo, talak perlu lunsingg dgn bahan2 bahaya"

tu pemahaman dia..tp bagi kita org muslim mesti wajib!

aku dah jatuh cinta dengan produk nie..dah setahun guna.. 3+1step mudah..
Vitamin E Facial Cleansing Foam with Rosehip Oil

seperti biasa la kan..guna ni tiap2 hari..kulit aku sangat2 kering n bila dalam aircon lagi laa..sampai menggelupas...kulit ak jenis kering..so lau cuci muka pun,aku xbiarkan lama2..
Vitamin E Toning Lotion with Rosehip Oil
lepas cuci muka kita sapu toner..kasi laing roma tertutup rapat mcm anka dara! ishhhh..heeeee

Vitamin E Cream 1,000 I.U. with Rosehip Oil

aku guna yg 1k I.U je..ok je..pelembab sgt aku perlukan untuk hari2 ku..lau x pakai pelembab nanti xblh pakai bedak..tau x nape??nti nampak laaa yg gelupass gelupesss tuu..malu!

Vitamin E Cream 3,000 I.U. with Rosehip Oil

n then semalam aku nak cuba yg 3k I.U.. muka aku akan sentiasa suburn, tiap2 hujung minggu merempit g class lg laaa truk muka aku kn..so xnak kulit kering kita kasi tepek pelembab yg tinggi I.U dia.. harga mahal ckit laa tp xpe ada 15% lesss..kuikukuii


Vitamin E Facial Scrub with Rosehip Oil
yg ni scrub muka, pakai 2kali seminggu..aku ni bukan rajin naawww pun..tp ingat je aku sental...
sental??haaaahahaaaaa



bgs kannn.. next continue ada jatuh chenta lagi kat produk baru! tunguuu...

No comments:

Post a Comment